poniedziałek, 28 września 2015

Domowe smoothie brzoskwiniowo-pomidorowe


Brzoskwiniowo-pomidorowe smoothie. Nie wiem, ile ma dokładnie kalorii, ale chyba nie za dużo. Kiedyś byłam na wymyślonej przez siebie diecie pomidorowej, która była bardzo skuteczna w swoim czasie, to chyba pomidory działają dosyć dietetycznie. 


Brzoskwinie są słodkie, więc jak to z owocami bywa, niekoniecznie sok z nich może odchudzać, raczej wprost przeciwnie, ale czasami potrzebne są dla dobrej  kompozycji smaku.

A więc potrzebne są:
- dwa średniej wielkości, dojrzałe, najlepiej malinowe pomidory, ale niekoniecznie,
- jedna dojrzała brzoskwinia,
- około dwóch szklanek wody mineralnej (ja robiłam z lekko gazowaną, bo taką lubię).

Poza tym dodałam do swojego smoothie jeszcze świeżą bazylię z ogródka oraz odrobinę cząbru i koperku - tak dla podkręcenia smaku. 


Do przygotowania smoothie świetnie sprawdza się mini mikser, który kupiliśmy kilka miesięcy temu w LIDLU. Bardzo fajny, akurat do przygotowania dwóch porcji smoothie. 


Pokrojone w kawałki owoce i warzywa zamienia szybko w gładką masę, do której, w zależności od upodobań, można dodać jogurt naturalny, mleko lub wodę mineralną, jak robię to ja i gotowe. Wszystko udaje się zrobić w jednym pojemniku. 

Rok temu robiłam inne smoothie owocowo-warzywne, które możecie zobaczyć TU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam