środa, 8 marca 2017

Jak zrzucić drugi kilogram?

Drugi kilogram spada dzięki konsekwencji. Ja mam o tym informację na wadze - rano trzeciego dnia diety. Wspaniała jest świadomość, że jeśli głowa wytrwała w postanowieniu dwa dni, da radę dalej, tylko trzeba kontynuować swój plan bez odpuszczania. Po drugim dniu, można zacząć słuchać swojej intuicji. 

To intuicja mi podpowiada, czy mam dziś ochotę bardziej na więcej kalorii w porze obiadowej czy fajnie by było zjeść bardziej kaloryczne śniadanie, a potem już sobie odpuścić i przeżyć do końca dnia na płynach.

Dziś postawiłam rano na owsiankę z bananem, bo miałam na nią ochotę i świadomie zrezygnowałam z większej ilości kalorii na obiad. Potem do końca dnia będę już tylko pić - wodę, kawę, herbatę (bez cukru oczywiście). Taki mam plan i w trzecim dniu mojej diety już wiem, że spokojnie wytrzymam. 

Na wadze zobaczyłam dziś kolejny kilogram mniej. Siódemki z przodu już nie ma. Wiem, że wcześniej pierwsze kilogramy "leciały" też znacznie szybciej niż następne. Cieszę się nimi, bo później będzie nieco trudniej.

Wszystko skrzętnie notuję w TYM POŚCIE, zaglądajcie! A moja owsianka z bananem jest na Instagramie.

Zachęcam Was też do odwiedzania kolejnych moich postów w tym samym temacie: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam