niedziela, 27 marca 2016

Fotoalbum na pamiątkę dla Klaudusi

Fotoksiążka Saal Digital Polska - jeden z lepszych prezentów dla dzieci i dla dorosłych. Zwłaszcza po jakimś czasie, kiedy pod wpływem wspomnień chce się wrócić na chwilę do przeszłości, przywołać dawne obrazy, wspomnienia.  

Dwa miesiące temu miałam okazję być jedną z osób, które mogły przetestować specjalny program do konfiguracji fotoalbumu, wgrywając do jednego z wybranych szablonów zdjęcia naszej Klaudusi.

Wybrałam opcję poziomej fotoksiążki, jak widzicie w szaroczarnej kolorystyce z zielonymi wykończeniami. Zdjęcia mogłam umieścić zarówno na oprawie wewnątrz i na zewnątrz, jak i czterech kartach środkowych. Okładki i wewnętrzne strony albumu są wykonane z kartonu, dzięki czemu całość sprawia niezwykle trwałe wrażenie - kartki się nie zaginają, okładki nie gniotą, a  wyklejki połączone są ze środkiem albumu i na nich również można było umieścić fotografie. Ja wybrałam opcję druku na papierze błyszczącym na okładkach i wewnątrz. Można dobrać na każdą z części albo wersję matową, bardziej aksamitną w dotyku  albo błysk - w zależności od upodobań. 

Efekt końcowy prezentuje się bardzo estetycznie. Również czas, w jakim otrzymałam album był ekspresowy. Od wgrania zdjęć do otrzymania przesyłki z Niemiec (bo to tam wykonywany był fotoalbum już fizycznie na podstawie wgranych przeze mnie zdjęć) minęło zaledwie 4 dni. Polecam!
Jeśli chcecie publikować albumy ze zdjęciami, warto odwiedzić tę stronę  www.saal-digital.pl/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam