sobota, 18 listopada 2017

3 razy TAK

Mam dzisiaj do pokazania Wam trzy rzeczy, które dostałam w prezencie. Wszystkie okołourodzinowe i trafione, bo z prezentami to przecież różnie bywa. Dwa z nich to zakupy w sklepie internetowym txm.pl torebka i sukienka. Trzeci - to zapach Good Girl marki Carolina Herrera. 

Do zakupów przez internet podchodzę ostrożnie. Wprawdzie prawie każdy sklep posiada opcję, że jak mi się coś nie spodoba, to mogę odesłać z powrotem, to jednak nie lubię takiego zamieszania. Poszukiwania w sklepie TXM rozpoczęłam od torebki. Poszukiwałam bowiem od dawna jakiegoś fajnego modelu w średnim rozmiarze. 

Modele z naturalnej skóry to zakup ze znacznie z wyższej półki, a ja lubię od czasu do czasu coś zmienić, więc taka torebka z materiału skóropodobnego oczywiście będzie miała krótszą żywotność, ale trochę będzie się można ją nacieszyć. W dodatku skusił mnie modny ostatnio pasek w etniczny wzór i modzie tej i ja uległam. Cena w promocji ok. 55 zł


Jestem pozytywnie zaskoczona tym, że torebka jest miękka, a nie sztywna. Fajnie nosi się ją przez ramię. Ma aż trzy opcje: pasek długi wzorzysty, pasek długi w kolorze torebki i uchwyty ręczne, na których też spokojnie można ją zawiesić albo na ramieniu albo na przedramieniu.

Drugi zakup w TXM to sukienka z kolorze zieleni butelkowej, w groszki. Prosta, też z syntetycznego materiału, a o dziwo czuję się w niej komfortowo. Rozmiar M, długi rękaw, lekko przed kolano, gumka w pasie. Naprawdę spoko, miałam ją już na sobie kilka razy. Podoba mi się! Cena w promocji 44,99 zł. 


Na deser moja ostatnia nowość - perfumy w absolutnym prezencie... GOOD GIRL z Douglasa. Nuta zapachowa kwiatowo-orientalna, a zapach intensywny. Mega kobieca i wyrazista - to lubię! Zmysłowa i zuchwała, emanująca niezależnością i odwagą, a jednocześnie promienna i intrygująca. Ma śmiałą i wyrafinowaną kompozycję w  wyjątkowym flakonie czarnego czółenka na złotym wysokim obcasie, który wyraża fascynującą dwoistość kobiecej natury. GOOD GIRL urzeka, hipnotyzuje elegancją i oczarowuje wolnym duchem... 

Trafione - 3 razy TAK! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam