wtorek, 19 stycznia 2016

Konkurencyjny parking w Warszawie na dłużej

Już pół roku temu interesowałam się parkingiem w Modlinie pod Warszawą. Plany wyjazdowe się nieco zmieniły i do wyjazdu na Litwę nie doszło. Zresztą, faktycznie chyba jednak wybrałabym się na Litwę raczej autem niż samolotem. Natomiast całkiem serio w związku z licznymi wyjazdami na terenie Polski, rozważam poruszanie się w odległe jej zakątki samolotem. Dzisiaj np. przeczytałam, że właśnie otwiera się lotnisko w Olsztynie. 

Źródło zdjęcia: www.pinterest.com
 
W tym kontekście powróciłam do tematu bezpiecznego i ekonomicznego parkowania, o którym wcześniej czytałam i informowałam się wśród znajomych.  Tym razem odwiedziłam na stronie zakładkę z opiniami użytkowników modlińskiego parkingu. Sporo opinii pozytywnych klientów. A co podkreślali? 

Wśród pierwszych czynników, na które wskazywali były konkurencyjne ceny. Zaraz potem znalazły się takie plusy jak - bezproblemowa rezerwacja przez internet, a także transport z parkingu do terminala i z terminala na parking po telefonicznym zgłoszeniu pomimo godzin nocnych.

Ogólnie opinie bardzo przyzwoite. Chwalone są atrakcyjne stawki dla osób, które chcą zostawić samochód na dłużej jak dzień czy dwa. Ponadto podkreślana jest bardzo dobra lokalizacja, przy samym lotnisku. Niektórzy zaznaczyli nawet, że jeśli ma się bagaże, to obsługa może podwieźć je praktycznie pod sam samolot. Warto pamiętać  tym adresie: http://modlinparking.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam