piątek, 27 lutego 2015

Bardzo szybka sałatka

Testerem tego, co może wydać się smaczne innym z mojego menu jest Instagram. Ciągle zadziwia mnie fakt, jak kulinarne fotki przyciągają dużo uwagi obserwatorów. No ale jak mogę się temu dziwić, jeśli sama lubię oglądać zdjęcia ładnych smakowitości?! I często to wcale nie są potrawy strasznie wyszukane. Częściej nawet bardzo proste. Ostatnio mam smak właśnie na takie najprostsze smakołyki. 

Bohaterką minionych kilku dni była u mnie sałata lodowa, do której dodawałam różne składniki i bawiłam się w dressingi. Oto i jeden z prostych wariantów tej sałaty, który był któregoś dnia na moim Instagramie...


Przepis, który podałam szybko koleżance na Insta był taki: sałata lodowa, pół główki; jeden pomidor średni, jedna trzecia kostki fety w kostkę; sos: łyżeczka musztardy, łyżeczka chrzanu, łyżeczka majonezu, łyżeczka kwaśnej śmietany, dwie łyżki oleju, jedna łyżka wody, sól, pieprz, majeranek, kostka granulowanego czosnku, tymianek - do smaku; wymieszać sos, polać tuż przed podaniem. Gotowe! Szybko i smacznie, można biec do innych obowiązków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam