poniedziałek, 22 września 2014

W nowym numerze Kwartalnika Laktacyjnego trochę mnie

Mam satysfakcję i przyjemność donieść moim czytelnikom, że w 3 numerze KWARTALNIKA LAKTACYJNEGO jest trochę mnie. Oprócz tego, że merytorycznie kwartalnik jest wartością samą w sobie i mamy nadzieję wspólnie z pozostałymi dziewczynami z zespołu redakcyjnego, że dostarcza on wiedzy użytecznej, to czasami też i porusza takie lżejsze tematy, jak moda czy uroda. To nimi miałam okazję się po części zająć. Jestem ciekawa, z jakim to się spotka przyjęciem ze strony czytelniczek.



W trzecim, aktualnym, świeżutkim numerze kwartalnika możecie też przeczytać na stronach 38-40 wywiad... ze mną, który przeprowadziła moja droga koleżanka Hafija, czyli Agata Aleksandrowicz. Znamy się od czterech lat wirtualnie, jeszcze się nie spotkałyśmy, a w tym wywiadzie bardzo osobistym, jak z nikim innym podsumowujemy moją mleczną drogę karmienia piersią dwójki moich dzieci.



Dzięki Kwartalnikowi Laktacyjnemu poznałam Asię Dardzińską z toruńskiego stowarzyszenia Rodzina Inspiruje. Chociaż słyszałam wielokrotnie o inicjatywach, jakich się podejmuje wraz ze swoim zespołem, to wywiad do kwartalnika był okazją, by poznać się bliżej w Hanza Cafe na spotkaniu Siła Kobiet, o którym pisałam TU.    


Zabawiłam się też w zaprognozowanie trendów w modzie dla mam w ciąży i karmiących piersią. Postanowiłam sama sprawdzić, co i jak z najnowszych propozycji modowych może się dobrze nosić i ciekawie wyglądać. Tym razem takiemu testowi na to czy moda podąża rzeczywiście za potrzebami i oczekiwaniami mam poddałam ubrania marki Happy Mum. W Kwartalniku Laktacyjnym na stronach 78-79 znajdziecie mój felieton pt. ELEGANCKA CIĄŻA, SZYKOWNE KARMIENIE.    
 
W kąciku urodowym tym razem kilka nowości kosmetycznych - można sprawdzić, co przetestowałyśmy w gronie redakcyjnym i jakie są nasze wrażenia z wypróbowanych produktów Pat&Rub, Laverra i ekologicznych bambusowych szczoteczek Ecobamboo
To nie koniec listy moich dzisiejszych poleceń. Na 94 stronie znajdziecie informację o trzech lokalach, które w Toruniu przyłączyły się do naszej akcji promowania miejsc przyjaznych rodzinie, zwłaszcza tych, gdzie bez problemu można karmić piersią. Tym razem wspominamy o trzech kawiarniach w trzech różnych lokalizacjach w Toruniu,, gdzie na hasło "Kwartalnik Laktacyjny" mamy dostają w określonym czasie zniżki (szczegóły w kwartalniku i w lokalach). Drogie mamy z dziećmi - na toruńskiej Starówce przy ul. Piekary 28 warto więc wpaść do HANZA CAFE, na Nowym Rynku w grodzie Kopernika odwiedźcie koniecznie MOOSE CAFE, a na toruńskim osiedlu Koniuchy przy ul. Kozackiej 17 zajrzyjcie do CAFE BAJARKA.
   
Listę moich dzisiejszych poleceń zamykają dwie informacje. Pierwsza jest taka, że jak poczujecie wielką super moc z powodu karmienia piersią, to koniecznie powinnyście pomyśleć o zaopatrzeniu się w koszulkę od koszulove.com - zobaczcie jakie to fajne uczucie, kiedy w ten sposób możecie się przyłączyć do laktacyjnej społeczności?! 
Drugą jest miejsce w naszym kwartalniku, gdzie polecamy osoby, miejsca i instytucje, w których można otrzymać specjalistyczną pomoc. Jest tam m.in. informacja o naszej miejscowej douli Marcie Kokorzyckiej, którą także miałam przyjemność poznać osobiście na spotkaniu w Hanza Cafe



Kochani, zapraszam serdecznie dziś do lektury Kwartalnika Laktacyjnego także tematów z innych działów i w lepszej jakości, niż powyższe zrzutki z ekranu, pod tym linkiem: KWARTALNIK LAKTACYJNY 3 NUMER WRZESIEŃ 2014. Razem z całym zespołem redakcyjnym zapraszamy tez serdecznie do żywej dyskusji na naszym fanpage na FB - klik na ten link i już jesteście z nami na Facebooku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam