wtorek, 28 sierpnia 2012

Debiut telewizyjny Klaudusi

Będzie trochę historycznie i symbolicznie, bo... dziś chcę Wam się pochwalić, jako dumna mama, udanym, moim nieskromnym zdaniem, występem Klaudusi w TV. O nagraniu pisałam już wcześniej, zamieściłam nawet tzw. "backstege'owe" foty o tu. Dziś dostałam link do filmiku, w którym moje koleżanki z pracy opowiadają o firmie, w której razem pracujemy, ze szczególnym uwzględnieniem pieluszek Bella Baby Happy i chusteczek nawilżonych z najnowszej serii Bella Baby Happy Natural Care. Moja Klaudusia jest wierną użytkowniczką tych produktów, także z pełną wiarygodnością + dziecięcym optymizmem, niebywałym zaangażowaniem i werwą paradowała na filmowym planie... naszego ogródka przed domem, nagrywana przez kamerzystę i panią redaktor z TV Biznes i Polsat News, którzy przygotowywali m. in. u nas materiał do 8. odcinka programu Agaty Młynarskiej pt. ZIELONA POLSKA 2012. Jego pełną wersję możecie zobaczyć tu.

Ale dlaczego historycznie i symbolicznie?

Bo... w TZMO zaczęłam pracować, gdy mój pierwszy syn nieco przekroczył 1,5 roku, a pierwszym zadaniem w pracy było "copywritterskie" opracowanie ulotki reklamującej nasze ówczesne kosmetyki dla dzieci. A teraz, gdy donosimy światu :) informację o naszych ewoluujących technologicznie, sprawdzonych i lubianych przez m.in. moją aktualnie 1,5 roczną znów Klaudusię - pieluszkach Bella Baby Happy, moja Mała Gwiazdunia, tak się złożyło, że miała szansę, która kiedyś będzie dla Niej pamiątką, zaprezentować je  przed kamerą na swoim małym rezolutnym ciałku. Baaa - zaś chusteczkami Bella Baby Happy Natural Care potrafiła wycierać buźkę, jak rasowa aktoreczka, swojej ulubionej lali, ułożywszy ją wcześniej na podkładzie do przewijania Bella Baby Happy :) Hmmm - ciekawe, kto Ją tego wszystkiego nauczył??? :))) Mama, tata czy brat?


2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam