czwartek, 5 maja 2016

Prezenty komunijne

Zbliżają się uroczystości komunijne, rozmawiałam z koleżanką, która wybiera się na komunię swojej chrześnicy. Miałyśmy komputer pod ręką i sprawdziłyśmy od razu, co teraz można podarować małej dziewczynce.


Źródło zdjęcia: www.murrano.pl
Koleżanka chciałaby, żeby prezent miał charakter pamiątkowy. Nie sądziłyśmy, że znajdziemy sporo różnych propozycji, które są całkiem stylowe. Ja jestem zwolenniczką prezentów dość uniwersalnych, więc spodobała mi się kolorowa bransoletka, która według mnie pasowałaby do wielu różnych stylizacji dziewczynce. Koleżanka skupiła jednak bardziej uwagę na złotej biżuterii z motywem krzyżyka: finezyjnych kolczykach i wisiorku na łańcuszku. ładnie prezentuje się też bransoletka z grawerowanym imieniem. 

Wszystkie te propozycje, które tu widzicie znalazłyśmy w ofercie sklepu internetowego Murrano.pl, w którym dostać można biżuterię złotą i srebrną z możliwością grawerowania. Z tego co zauważyłyśmy sporo tam propozycji akurat pasujących na komunię, ale nie tylko. Można tam także kupić zestawy serduszek dla zakochanych z miejscem na zdjęcie lub grawerowane imię. Jest też spory wybór np. bardzo uniwersalnych złotych i srebrnych kolczyków, bransoletek i wisiorków. 

W związku z tym, że jest to sklep z różnymi artykułami grawerowanymi, można tam też kupić karafkę dla babci z okolicznościowym napisem lub deskę kuchenną z grawerem dla domowego Master Chefa. Ciekawe. 
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam