piątek, 11 grudnia 2015

Pikowana pufa do salonu

Uwielbiam pikowane meble, podobają mi się bardzo pikowane zagłówki w nowoczesnych modelach łóżek małżeńskich, a nawet myślę o takim rozwiązaniu w przypadku nowego łóżka w pokoju Klaudii. Mało tego, ja takie pikowane meble już mam u siebie w salonie w części retro, co czasem widać na moich zdjęciach. Teraz "zachorowałam" (myśląc o mieszkaniu po remoncie w innych, bardziej stonowanych barwach) na pikowaną pufę, o taką jak ta i może być właśnie taka czarna.

To w sumie nie jest taki duży wydatek finansowy, a taka pufa jest meblem dość funkcjonalnym, już nie wspominając, że bardzo ozdobnym. U nas fajnie komponowałaby się gdzieś w pobliżu okna. Czasem chce się na chwilę przysiąść , popatrzeć, porozmawiać, a nawet dosunąć do niej mały dziecięcy mobilny stolik, by dziecko obok nas mogło sobie porysować. Podoba mi się. 

W sklepie internetowym, w którym ją znalazłam są też piękne - ba, cudniaste wręcz sofy! Takie fantazyjne pod względem zarówno kształtów jak i kolorów, że można się zakochać. Podobno są wykończone z niezwykłą dbałością o najmniejszy detal. Są połączeniem eleganckiego wzornictwa, doskonałej jakości i jak sprawdziłam, nawet konkurencyjnej ceny.  

Takie sofy spodobałyby się jednej z moich koleżanek, która właśnie ma ból głowy spowodowany urządzaniem mieszkania. Trochę jej w tym pomagam. A znając jej temperament, najbardziej pasowałaby do niej o ta przepiękna sofa w minimalistycznym, eleganckim wnętrzu, która dawałaby jej spokój po dniu pełnym pracy.
Wpadnijcie na stronę http://kdcmeble.com/pl/sofy/. Firma KDC Meble oferuje też możliwość produkcji na zamówienie i dopasowania wyglądu tapicerki, wykończenia. Spełniane są też inne dodatkowe wymagania klientów. Polecam koleżance ten link, może i Wam się przyda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam