wtorek, 15 grudnia 2015

EMPIK mnie rozpieszcza na święta

W tym roku zaprzyjaźniłam się z EMPIK-iem. No zawsze lubiłam to miejsce, nie powiem, ale w tym roku jakoś przypadkowo poznałyśmy się z pewną miłą panią Anią, która sprawiła, że poświęciłam temu miejscu więcej czasu. 

Wiecie przecież, że zauroczyłam się opracowaniem kalendarzy ściennych na 2016 rok dla moich bliskich i zaraziłam jeszcze Was tym bakcylem w konkursie o TU. Wczoraj odebrałam swoje egzemplarze i jak będę je dziś pakować, to wrzucę sekretną fotkę na Instagrama. 

A teraz chcę Wam przedstawić jeszcze kilka moich EMPIK-owych inspiracji prezentowych. Wczoraj zgarnęłam z salonu gazetkę reklamową zatytułowaną "Prezenty z wyobraźnią tylko tylko w empiku". A tam na 94 stronie Klaudia upatrzyła swój pewniak prezentowy, o który wierci nam dziurę w brzuchu, by znaleźć go pod choinką - to DohVinci Mega zestaw dekoratorski, a jest na niego spora promocja w EMPIK;- (przecena z 189 zł na 149 zł!). 

Ona uwielbia tego typu zabawki. Oprócz tego chce prawdziwy tablet i w Smyku, kiedy byłyśmy na przeglądzie zabawek w zeszły weekend upatrzyła sobie jeszcze kolejny zestaw kreatywny do dziecięcego tworzenia naczyń z gliny. Oczywiście Mikołaj chętnie, gdyby dorzucił jej jakąś kolejną Equestria Girl, ale to już na szczęście jest i spakowane czeka w worku Mikołaja.   

A co ja? Ja bym chciała sobie założyć ciepłe świąteczne skarpety i poczytać, poczytać, poczytać. O mojej ulubionej Amy, trochę dreszczyku emocji z thrillerem "Dziewczyna z pociągu" i chętnie poczytałabym sobie spokojnie, co też tam w swojej książce napisała Kasia Tusk, bo nawet chwalą te pozycję tu i ówdzie. 

EMPIK jest fajny pod tym względem, że oferuje sporo rabatów. Przeglądałam ostatnio stronkę w necie, byłam w dwóch naszych toruńskich Empikach stacjonarnych i było w czym wybierać, że nie wspomnę o płycie Organka! 

No i podobały mi wyluzowane podpisy pod ozdobami świątecznymi - Świąteczne klimaty! :)    

Słuchajcie, ja sprawdziłam ceny na zabawki DohVinci dla Klaudii w necie i planuję zamówić je na empik.com, bo tam są najlepsze i dostawa w ciągu 24 godzin do odbioru w salonie stacjonarnym w swoim mieście. A zakup książek? Hmmm - albo mój Mikołaj pomyśli albo ja sobie będę swoim Mikołajem w tym temacie :) 

A tak poza tym, to do tych świąt słucham Kylie z przesłaniem - Every Day's Like Christmas! 


4 komentarze:

  1. KSIĄŻKA jest na prawdę fantastycznym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak i w szczególności, że książka potrafi zająć ciekawie nasz wolny czas, np. w podróży pociągiem/ autobusem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam