wtorek, 15 grudnia 2015

Męskie marzenia o prezentach

Gdyby chcieć tak naprawdę zrealizować męskie marzenia o prezentach, to trzeba by je stawiać pod choinką tej wielkości, którą zwykle spotykamy na rynkach miast. No albo w ogródku, pod takim wyrośniętym dwudziestoletnim świerkiem :) 

Źródło zdjęcia: www.pinterest.com

No bo o czym marzą faceci najbardziej w większości? O fuuurach! No tak jest. I spoko, bardzo dobrze, bo potem z nimi jeździmy. Wiec niech sobie marzą, a potem nas wożą lub pożyczają. OK, nam też czasami auto mogą kupić. 

I wcale nie trzeba czasem wydawać fury kasy na furę z salonu. Są różne okazje, które cieszą. Choćby tu: http://autakrajowe.com.pl/. Ta firma zajmuje się sprzedażą detaliczną aut poleasingowych. W ofercie maja dostępne auta osobowe takich marek jak BMX, Audi, Volkswagen czy Opel. Choć przydałyby się i mercedesy - tak klasycznie! Każde auto ma udokumentowaną historię przebiegu i serwisowania, więc można mieć zaufanie do tych aut.

2 komentarze:

  1. No taki samochodzik to jest klasa. :) Bardzo fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda?! :) Kobiety też o takich marzą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam