piątek, 13 listopada 2015

Stylizacje na zimę 2015/2016 dla niej i dla niego

Dżinsy i skórzane kurtki - to jest to, co mnie ostatnio pociąga najbardziej w modzie zarówno damskiej, jak i męskiej. Moja ramoneska komponuje mi się ostatnio do wszystkiego... nawet do wnętrza kawiarni :) Czyż nie fajnie pasuje też do mojego Nikona i LG Flex 2, którego testuję od jakiegoś czasu? Podoba mi się. 

 
Zdarza mi się ostatnio powracać do dawniej ulubionych marek takich jak Levis, Wrangler, Lee. Po okresie fascynacji kwiatowymi nadrukami i sukienkami, powrócił czas, kiedy mam ochotę czuć się kobieco, ale w takim bardziej luźnym wydaniu. 

W poszukiwaniu okazji cenowych, trafiłam na sklep http://sklep-luz.pl/, który ma w swoim asortymencie całkiem spory wybór odzieży damskiej i męskiej właśnie m.in. Levis i Wrangler, na których zwykle zawieszamy oko razem z Markiem odwiedzając sklepy stacjonarne. 

Hmmm, czasami ma się taki łut szczęścia, że i w SH można wyczaić nowiuśką koszulę Wranglera z najnowszej kolekcji za 30 zł, ale taki fart zdarza się raz na baaaardzo długi czas. Natomiast w sklepach w galeriach handlowych, choć czasem można wynegocjować mały upust, to raczej też nie zdarza się często.   

Dlatego też na dłużej zatrzymałam się na stronie sklepu, który wyżej Wam podlinkowałam, bo przyznam, że spokojnie mogłabym dobrać coś fajnego i damskiego i męskiego dosłownie "od stóp  do głów". A większość cen z dużymi upustami. 

Zobaczcie, co wybrałam. Co sądzicie o tych zestawach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam