Czasami wydaje mi się, że Google ma intuicję, bo lubi treści,
które są unikalne, ciekawe, użyteczne i poprawne językowo. Takie proste i
oczywiste w zasadzie rzeczy przeczytałam ostatnio na portalu jednej z firm
zajmujących się m.in. pozycjonowaniem stron.
To takie fajne, kiedy
piszesz czasami post i on potem staje się jednym z pierwszych wyświetlających
się w przeglądarce po wpisaniu danej frazy. Co więcej, kiedy spotykasz
przypadkiem osoby, które szukają pewnych określonych informacji w internecie i
mówią Ci, że to właśnie Twoje treści znaleźli w necie i one albo im pomogły
albo zafascynowały, lub też dały do myślenia. Często były dobrym przepisem na
coś, czego od dawna szukali.
Jakkolwiek jednak byśmy się nie starali, z naszymi postami
nie będzie tak, że wszystkie trafią od razu na swojego czytelnika. Bądźmy
realistami. Są jednak praktyczne sposoby na to, aby zwiększyć możliwość
skutecznego docierania z informacją tam, dokąd zmierzamy.
Wspaniale
jest mieć rzeszę stałych czytelników, a nawet przyjaciół, którzy polecają Twój
blog innym. Świetnie jest być członkiem większych portali, które skupiają dużą
liczbę czytelników i tam też możesz odnaleźć swoich sympatyków. To wszystko
jest naturalne, miłe i fajne. Z blogowaniem jest jednak też trochę jak z
miłością :) Czasami doprawdy nie wiesz, gdzie ona na Ciebie czeka. Najczęściej
trafia jak grom z jasnego nieba, nieprawdaż? Jedni szukają jej przez całe
życie, czasami nieskutecznie, a inni są otwarci na to, by próbować nie jeden
raz :)
Czy
jest przesada w tym porównaniu? Być może, ale ponieważ dane jest nam mieć i
serce i rozum, to czasami warto inwestować w to, by tworząc coś z wielką pasją,
skorzystać z narzędzi (brrrr, trochę to chirurgicznie brzmi), które
pomogą nam dotrzeć z naszym wewnętrznym komunikatem do tych, którzy nas
polubią, którzy nas potrzebują lub tym, których jesteśmy w stanie zaciekawić. A
od tego są specjaliści, którzy wiedzą, jak np. dobrze wypozycjonować bloga, jak
sprawić, by sklep internetowy dobrze sprzedawał, jak tworzyć z pomocą Google
Adwords lepszą widoczność w sieci.
Kiedy
decydujesz się na jakieś techniczne rozwiązania, tym bardziej takie, które
decydują o przyszłości tego czegoś, co jest Ci bardzo bliskie, chcesz mieć
zaufanie do ludzi, którzy za tymi rozwiązaniami stoją. Chcesz mieć poczucie, że
ktoś nie traktuje Cię machinalnie, że potrafi, ale też naprawdę chce Ci pomóc.
Któż z nas nie lubi być traktowany z szacunkiem, uwagą i atencją.
Istnieje wiele firm, które zajmują się
pozycjonowaniem, lecz różnie podchodzą do tematu. Warto wybrać starannie taką
firmę. Myślę, że przy wyborze pomóc może ten wpis: https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/ktora-agencja-seo-nie-zasluguje-na-twoja-uwage-2/
Można trafić na agencję SEO, która zagwarantuje szybkie efekty procesu
pozycjonowania. Przy czymś takim powinna się nam zapalić jednak czerwona
lampka, bo działania SEO wymagają czasu.
Każda strona jest inna. Inna grupa
docelowa, odmienne cele, potrzeby. Firma zajmująca się pozycjonowaniem powinna
ściśle dopasowywać działania SEO do tych właśnie punktów jedynych w swoim
rodzaju dla danego klienta.
Naprawdę warta zaufania firma pozycjonująca przed
rozpoczęciem prac dokona zawsze dokładnej analizy strony i przede
wszystkim zbada działania konkurencji. Zaznajomi się z profilem świadczonych usług i wspólnie ze
zleceniodawcą określi najważniejsze cele, czyli wykona pełnoprawny audyt
SEO. To dopiero w oparciu o niego zaproponuje takie działania, które
pozwolą wybranym frazom osiągnąć najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek.
Kluczem do zdobycia pewności, że
wybieramy taką firmę właściwie jest najczęściej długa historia firmy, która ma
już określone rezultaty swojej pracy i może udokumentować swoje sukcesy.
Czasami jednak zdarzają się debiutanci, tacy jak zespół EACTIVE, którzy
działają stosunkowo od niedawna, a już mogą się poszczycić licznymi
referencjami zadowolonych klientów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam