środa, 13 maja 2015

Pokój nastolatka czy już dorosłego mężczyzny?

Właśnie?! Złapałam się na tym, że myśląc o remoncie pokoju Macieja, szukałam elementów wystroju w internecie z hasłem - młodzieżowe, np. tapety do pokoju młodzieżowego, a to przecież już nie nastolatek. 

Osobną kwestią jest fakt, że właściwie wszelkie zmiany w jego pokoju, to powinna być jego inicjatywa i wizja, zaś my rodzice możemy pełnić jedynie funkcję doradczą. Jednakowoż jak weszłam na stronę zatytułowaną - Centrum Tapet Zainspiruj się pomysłami na każde wnętrze, to coś tam obejrzałam i spodobała mi się jedna aranżacja, którą warto podsunąć synowi.  

Pooglądałam też na tej stronie różne okleiny meblowe. Mam ostatnio wielką ochotę odejść od jaskrawych kolorów, a postawić na odważne połączenia czerni i bieli. Może by tak zmienić look regałów z książkami, ożywiając je okleiną w drobną biało-czarną kratkę albo kwiatowe esy-floresy? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam