piątek, 15 maja 2015

NaroDove Piękno Polek

Popieram słuszną i sympatyczną akcję zorganizowaną z inicjatywy marki kosmetycznej DOVE. W skrócie chodzi o to, by przyznać, że same dostrzegamy w sobie piękno i zachęcamy inne kobiety do tego, by też tak o sobie myślały. Bo jak nie od dziś wiadomo - nasze myśli tworzą naszą rzeczywistość.

Tak, też mam kompleksy, zmieniłabym z dwadzieścia rzeczy w swoim wyglądzie, charakterze czy usposobieniu. Mam też dużo serca dla samej siebie - takiej jaka jestem i lubię siebie za wiele. Już sam rachunek ekonomiczny "ok. 20" kontra "wiele" wychodzi mi na plus, więc to chyba oczywiste, że skupiam się na własnych zaletach, a nie rozpamiętuję wady?! 

Na https://jestempieknabo.pl/ możecie dołączyć do akcji. Ja wypełniłam zgłoszenie i może zaprojektowana przeze mnie koszulka z napisem: Jestem piękna, bo mam ten błysk w oku! - przyfrunie do mnie któregoś dnia. Lubię siebie, lubię DOVE i lubię takie koszulki - wszystko mi się tu zgadza, a Wam?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam