wtorek, 26 maja 2015

Angloville?

Jestem w potrzebie, ogromnej potrzebie błyskawicznego nauczenia się komunikatywnego języka angielskiego. Potrzebuję tego aktualnie bardziej niż czegokolwiek i strasznie mnie to ciekawi i nakręca. 


Zupełnie nie mam czasu na naukę w tradycyjnym trybie. Spotkania w grupach, zadania domowe, to nie wchodzi w grę, muszę od razu zacząć mówić. Sprawdzam różne możliwości i obmyślam błyskawicznie własny plan nauki w trybie fast. Dostałam propozycje m.in. ze szkoły Angloville, która organizuje kursy angielskiego w Anglii z native speakerami.

Angloville jest najbardziej zindywidualizowanym programem językowym w Europie. W trakcie trwania programu, uczestnik odbywa ponad 70 godzin zajęć z native speakerami. Na każdego polskiego uczestnika przypada 1 native speaker. 7 dni intensywnej nauki. Hmm - wydaje się mało, a może jednak to właśnie ta esencja, która jest mi potrzebna? Jeszcze szukam, porównuję.

Źródło zdjęcia:  temperleylondon.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam