czwartek, 19 marca 2015

Biała koszula z dżinsami 2015

Wiem, wszędzie trendu na białą koszulę z dżinsami już pełno. Nic nie poradzę, że ja też dałam się porwać tej modzie, która idzie razem z nadchodzącą wiosną. Chwilowo postanowiłam na dno szafy schować sukienki, a może nawet całkiem z nich zrezygnować. Chcę wrócić do dżinsowej wygody w różnych kombinacjach. 

Biała koszula to element garderoby, który lubiłam zawsze, nikt nie musi mnie do niego przekonywać. Jest teraz tyle fasonów i faktur materiału, że można mieć nawet ich kilka, a każda będzie inna. Ta o klasycznym kroju i ze 100% bawełny na pewno sprawdzi się na każdą okazję.

Dżinsy zobowiązują do trzymania formy, spod białej koszuli też niefajnie by było, aby wystawały choćby minimalne boczki, zatem to świetny motywator do pracy nad ciałem. Gdzieś tam jeszcze wczesną wiosną co nieco można przykryć ciekawą marynarką, ramoneską albo płaszczem. Ale potem już nie będzie zmiłuj :)

Od kilku dni noszę już dżinsowe rurki z białą koszulą, ale fot jeszcze nie robiłam. Zapodaję więc dziś moje inspiracje, a następnym razem pokażę się ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam