poniedziałek, 14 grudnia 2015

Świąteczna stylizacja 2015

W co się ubrać na wigilijną kolację? Jak wystąpić podczas świątecznej wizyty u rodziny czy znajomych? Czy już na dobre zagościła u nas trochę jednak idąca do nas z zachodu moda na swetry w renifery, mikołaje i inne bałwanki? Czy jednak wybieramy elagancki look?

Ja nie mam nic przeciwko asymilacji nowych trendów, tym bardziej, że są one sympatyczne i wesołe. Sama bym chciała mieć świąteczny sweter, bluzkę czy sukienkę z gwiazdkowymi motywami. Dziś wdziałam w H&M męską piżamę czy może to był dres, które uśmiechały się do mnie z wieszaka. Pośród czarnych i szarych ubrań - była to przyjemna odmiana choćby dla oka. 

Jednak, muszę przyznać, że mi w tym roku marzą się eleganckie klimaty w stylizacjach ze złotem w roli głównej. Tak najbardziej to marzy mi się połączenie bieli i złota. Przypadkowo jednak w trakcie poszukiwań w necie nietypowych sukienek, natrafiłam na wyjątkową czarną sukienkę ze złotym haftem. Do tego czarno-złote buty i w podobnym charakterze torebka. A to wszystko w tym samym sklepie internetowym https://www.chiclook.pl/

Dopełnieniem każdej kobiecej stylizacji muszą być perfumy, a dziś w Douglasie spodobała mi się woda perfumowana Ted Lapidus White Soul.      

Co powiecie na taki damski zestaw wieczorowy na święta?      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam