wtorek, 26 maja 2015

Tapety fizelinowe najlepsze do drukowania fotografii

Mam takie jedno zdjęcie z Chorwacji, które było na tapecie mojego monitora kilka lat. Zrobiłam go w drodze na wyspę Pag. Błękitna woda, góry Paklenica i kamienisty cypel. Taki lukrowany obrazek dla innych może jakich wiele, ale kiedy takie zdjęcie zrobi się samemu w danym miejscu, przenosi ciągle do wspomnień, jakbyśmy tam byli. Magia wyobraźni. 

Czasami zastanawiałam się czy go nie powiększyć i rzucić na ścianę w domu - nie zdecydowałam się, wychodziłam z założenia, że jednak może po jakimś czasie mi spowszednieje. Teraz, kiedy intensywnie obmyślam remont domu i rysuję w wyobraźni różne koncepcje, podglądam różne rozwiązania - i tak natrafiłam na tapety flizelinowe prawdopodobnie najlepsze do fototapet drukowanych z własnych zdjęć. 

Wpadł mi do głowy taki pomysł, aby zrobić jedną ścianę w pokoju Klaudii z jej różnych zdjęć z jej 4-leletniego dzieciństwa. Myślę tylko teraz o tym czy ten kolaż prześwietlić jednym kolorem np. w wersji black&white lub w różowym czy innym pastelowym czy zachować ich realistyczne kolory. Myślę, myślę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam