piątek, 22 sierpnia 2014

Londyn z insta Beaty Young

Nie byłam jeszcze w Londynie, ale na pewno go zobaczę prędzej czy później - taki mam plan. Oglądam wiele fot, czytam sporo relacji. Wiele jest skrajnych, od zachwytów po opinie typu - Londyn mnie rozczarował. Ja w każdej relacji widzę coś innego i podoba mi się to. Polecę tam, by mieć swoje zdanie. Pragnienie narasta. Ostatnio była tam koleżanka Beata Young z mojej ulubionej w Toruniu kawiarni Hanza Cafe. 

Beata oprócz obszerniejszej relacji bieżącej na Instagramie, wysłała też kilka fotek specjalnie dla mnie. Ona wie, co mogłoby mi się spodobać. Trochę retro, trochę new, trochę weedingowych klimatów, odrobina mody. Coś, na co warto mieć oko. No takiego Londynu jak u mnie dzięki Beacie nie ma gdzie indziej :) Okazja!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam