sobota, 8 grudnia 2012

My inspiration before Bella Woman In Art Festival

W poniedziałek będę na pokazie mody Sadowska Fashion w ramach wydarzenia Bella Woman In Art Festival u nas w Toruniu.
Impreza już dziś się zaczęła, jutro Marysia Sadowska koncertuje w Od Nowie. 
Tu możecie przeczytać program: 

Wezmę też udział w spotkaniu pt. Moda jako sztuka użytkowa w charakterze jednej z dyskutantek. Przyznam, że mam małą tremę, ale ciekawość jest silniejsza :)
 Poinspirowałam się ostatnio, które z trendów na 2013 "leżą" mi najbardziej. Wyszło mi, że trend black&white zdecydowanie na pierwszym miejscu - z domieszką wciskającego się także na co dzień złota, srebra i musztardy...

Źródła wszystkich zdjęć można odnaleźć na mojej tablicy http://pinterest.com/kasiapawlowska/fashion-2013/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam