czwartek, 13 stycznia 2011

Cool 13 January for me - because "Nurka" from FOCHOCIUCHY had the great idea of "www.mamaglamour.blox.pl"

 Jestem takim typem / typką :), która lubi dzień 13-go! Dzień z tą datą jest zwykle dla mnie całkiem pozytywny - tak się po prostu u mnie zdarza i już...

Dzisiejszy 13-ty potwierdził moją osobistą regułę, a to za sprawą przesympatycznej blogerki Nurki, autorki popularnego bloga modowego http://focho-ciuchy.blogspot.com/, który z pewnością zna i odwiedza wiele z Was.

Nurka reaktywuje właśnie swój drugi blog, poświęcony różnym tematom związanym ze specyficznym światem kobiet w ciąży i w ogóle mam - ich spojrzenia głównie na modę, ale nie tylko... Właśnie ogłosiła akcję Mama Glamour 2011 - a ja jestem pierwszą bohaterką jej wywiadu :)


W imieniu swoim i Nurki, zapraszam, jeśli macie ochotę, do odwiedzin nowego, fajnego, kobiecego portalu:


 i coś do posłuchania na zakończenie cool-owego 13-tego...

2 komentarze:

  1. Widziałam Cię już na blogu Nurki i słusznie, że tam jesteś :) Lubię podglądać jak wyglądasz w ciąży, bo wyglądasz fantastycznie :) Cieszę się ogromnie, że czasy ciążowych namiotów odeszły w niepamięć. A jeszcze 10-15 lat temu pokazywanie brzucha było nie na miejscu. Tylko czemu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam