poniedziałek, 14 grudnia 2015

Prezenty dla dziecka do wystroju pokoju

Znając naszą Klaudusię, oprócz lalek, zabawek kreatywnych i elektronicznych, chętnie ucieszyłaby się z czegoś pięknego do swojego pokoju. Trzeba przyznać, że lubi o niego dbać. Sprząta chętnie, układa zabawki, wymyśla kompozycję. Można powiedzieć, że potrafi zaaranżować swoje małe wnętrze. Lubi też, kiedy się z nią o tym rozmawia, słucha sugestii i sama ma swoje przemyślenia.

Kiedy w zeszłym roku na urodziny od koleżanki dostała pościel w księżniczki, myślałam, że mało ją to będzie interesowało, a myliłam się, bo bardzo ją lubi i wielokrotnie wspomina, jak jej miło, że ją ma.

Często też rozmawiamy o tym, jak zaaranżować ściany, co na nich powiesić, gdzie fajnie by było zrobić oświetlenie, a gdzie dobrze, żeby stała szafka z książkami, a w której szufladzie leżały lalki. To naprawdę ważne dla małej estetki. 

Bardzo mi się podobają aranżacje pokoju, także dziecięcego, w tonacji black&white. Jestem  ciekawa, jak odebrałaby te moje sugestie Klaudia. Według mnie, mogłybyśmy pójść na kompromis, tworząc ogólny anturaż pokoju w klimacie black&white, a poszczególne elementy dekoracji np. półki mogłyby być w bardziej "dziewczyńskich" kolorach. 

No to zaczynamy moje inspiracje, które odkryłam w sklepie internetowym http://babydeco.eu/.

1. Pościel dwuelementowa Junior Chmurki na czarnym tle szwedzkiej firmy Farg&Form. Białe chmurki na czarnym tle bawełnianej poszewki kołdry i poduszki. 201 zł

2. Przytulanka Zebra Zoopreme, Dony by Deer  - wykonana z miękkiej bawełny, przyjemna w dotyku, świetna do zasypiania przy wieczornej lekturze książki czytanej przez rodzica. 59 zł

3. Teatrzyk cieni Zaczarowane Królestwo  - to pomysł nie tylko na wieczór czy pochmurne popołudnie, ale również piękny dzień, kiedy do cieni przyda się zamiast lampy słońce wpadające przez okno. Do teatrzyku dołączone są scenariusze, ale można wymyślać też swoje historie. 29,90 zł

4. Cotton Ball Lights Black&White - urocze ciepłe, miękkie światło w kolorowych, bawełnianych kulach. Tymi świecącymi kulkami można delikatnie przystroić  różne zakamarki np. dziecięcego pokoju. Można je zawiesić na oknie, na regale z książkami, położyć na komodzie, na stole, przy łóżku, nad łóżkiem dziecka. W zestawie jest 35 kul oraz przewód świetlny z lampkami. 149 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam