piątek, 11 grudnia 2015

Namioty i pawilony reklamowe

Szukam takich dla  pewnej mojej zaprzyjaźnionej firmy. W barwach firmowych ma kolor czerwony, więc ten, który znalazłam tu, będzie chyba w sam raz. 

Ostatnio takie namioty przeglądałam w ofertach reklamowych jakieś półtora roku temu. Trochę od tego czasu się zmieniło, w tym ceny. Mam nadzieję, że też i jakość wykonania, bo z tą bywa różnie. 

Takie namioty jeśli już ma się na stanie firmy, zwykle są dość mocno eksploatowane. Liczy się nie tylko ich solidność wykonania i wytrzymałość, ale też ogromnym plusem jest tzw. intuicyjność montażu. Nie cierpię skomplikowanych instrukcji obsługi. 

Lubię, jak towar przygotowany jest tak, bym za dużo nie musiała myśleć i używać zbyt wielkiej siły. A już na pewno nie domyślać się, gdzie co przykręcić. Fachowców w swej dziedzinie poznaję po tym, że właśnie myślą tak trochę za klienta albo inaczej - wczuwają się w klienta, by mu było lżej, łatwiej i przyjemniej i dopiero wypuszczają swój produkt na rynek.   

Namioty z firmy: http://www.mastermarket.com.pl/ wyglądają atrakcyjnie wizualnie, ale trzeba byłoby je sprawdzić na żywo. Doczytałam, że na zamówienie takie namioty można jeszcze przed wykonaniem na standardowym wzorcu, modyfikować według wskazówek klienta. Można bowiem zamówić np. namioty czy pawilony reklamowe o przezroczystych, półprzezroczystych czy kolorowych ściankach. To ciekawe, bo można w sumie całą taką ścianę potraktować w indywidualny sposób, projektując dodatkowe efekty, no. świetlne.

1 komentarz:

  1. Taki namiot swoje musi kosztować, w końcu to konstrukcja, która nie może się przewrócić. Tak się zastanawiam, czy kupując te zwykłe da się je jakoś zmodyfikować, połączyć, aby dopasować do swoich potrzeb.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam