sobota, 14 listopada 2015

Okazyjne kupowanie ubrań

Która z kobiet nie szuka okazji cenowych, by dobrać coś do swojej garderoby w takie cenie, by zaoszczędzone pieniądze... wydać na jeszcze coś innego, fajnego? Jakiś dodatek, torebkę, pasek, naszyjnik. I tak to się wszystko kręci. 

A okazje się zdarzają. Już nie raz się przekonałam, że łącznie ciuchów drogich marek ze zdobyczami z SH, to nie dość, że świetna sztuka gospodarowania pieniędzmi, ale też mega satysfakcja. Tak było z moją sukienką z materiału za 9 zeta, którą przepięknie według mojego projektu uszyła mi Maryla W. 

Tak też było ostatnio, kiedy teściowa wyczaiła mi fajny materiał za 2 zeta, a ja poprosiłam koleżankę, która prowadzi swoją pracownię krawiecką Verona o uszycie sukienki, która uwypukliła wyjątkowy urok materiału i świetnie mi pasuje do ramoneski ze Stadivariusa. 

A teraz obczaiłam na przykład taki sklep, gdzie wypatrzyłam ciekawe bluzki ze zdjęcia powyżej, które akurat przydałyby mi się do stylizacji na spotkania biznesowe. Wyglądają ok, są w rozsądnej cenie, którą można sprawdzić tu: http://www.hurtowniamegabrand.pl/. Nawet tych kilka kolorów na raz mogłabym za tę cenę zamówić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam