niedziela, 20 marca 2011

Mała Rock Star Klaudia :) obchodzi dziś imieniny

Dziś, 20 marca obchodzimy imieniny naszej Klaudusi.
Z tej okazji parę foteczek z ostatnich dni...

Poza tym, to zbieram się, żeby poruszyć tu na blogu kilka tematów - aktualnych i reminiscencyjnych, ale Mała mnie ostatnio tak absorbuje, że mam zaległości małe nawet w domowych porządkach. Ale co się odwlecze to nie uciecze i czasem dany temat nawet dobrze, że się "uleży" i wtedy patrzę na niego historycznie, z perspektywy - no ale nie przesadzajmy :))), żeby to nie trwało zbyt długo - i tu przywołuję sama siebie do porządku...

Jutro zaś Klaudia nasza kochana kończy 7 tydzień życia!

nie przeszkadzać, medytuję... zeeeeen :))), żartowałam - zasypiam!



I'm Rock Star :) na razie w stylu zwanym płaczem...



no, mówię Wam, ten świat mnie ciągle zadziwia,
już półtora miesiąca i tyyyyle wrażeń...




he, he, jeszcze jestem trochę za mała na tę matę edukacyjną,
ale już coś tam kumam, zauważam...




ćwiczę brzuuuuszki, ... oj, przepraszam :) - na brzuszku



a tak w ogóle to fajnie jest!!!!.... tylko żeby te kolki nie męczyły czasami...




3 komentarze:

  1. szkoda że Ciebie nie było, mam nadzieję że niedługo się pojawisz, mała śliczna. Dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Kochana!

    jutro szczepienia Malutkiej, mam nadzieję, że je w miarę dobrze zniesie, bez jakichś niespodzianek gorączkowych... na razie nam zdrówko dopisuje

    ja też strasznie żałuję, że na razie nie mogę być z Wami, a strasznie lubię takie fajne nowe tematy - na razie z zaciekawieniem obserwuję i trzymam kciuki za Ciebie i pozostałe dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i wesolutka dziewczynka :) niech rośnie zdrowo ! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam