poniedziałek, 23 sierpnia 2010

A szczęśliwa mama bloguje :)

Dziś otwieram nową kartę mojego blogowania związaną z moim oczekiwaniem na Maluszka. Jestem w 18 tygodniu ciąży i ponownie po 15 latach zostanę mamą. Mój syn za miesiąc skończy 15 lat... Mam w sobie wiele wspomnień, przemyśleń związanych z wychowaniem dziecka - co czyni mnie spokojniejszą i bardziej radosną w oczekiwaniu na nowego potomka, a jednocześnie mam świadomość, że przez te "naście lat" świat się bardzo zmienił i wciąż dostarcza nam wielu nowych informacji z zakresu medycyny, pielęgnacji, rozwoju psychicznego, mentalnego i emocjonalnego dziecka.

Poza tym moje życie ułożyło się tak, że moja praca zawodowa związana jest m.in. z marką Bella Baby Happy. To produkty dla najmłodszych do pielęgnacji ich delikatnego i wymagającego najwyższej ochrony ciała. Pracuję w zespole, który wciąż stara się udoskonalać jakość naszych wyrobów, a już niedługo sama sprawdzę ich walory użytkowe na swoim przyszłym dziecku. Podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami z tzw. "pierwszej ręki".

Mam zamiar już teraz dzielić się z Wami moimi różnymi ciekawymi informacjami, które znajdę dla siebie, ale może przydadzą się też innym mamom. Mam wielką nadzieję, że nawiążemy korespondencję i za pośrednictwem mojego bloga będziemy wymieniać się doświadczeniami, ciekawostkami i pożytecznymi radami. Znam mamy, które bywają dowcipne i lubią wcielać się w rolę swojego Maleństwa i opowiadać historię jego malutkiego życia z jego perspektywy - może zdecydują się tu na okazjonalną publikację?

Poznałam też kilku prawdziwych ekspertów w dziedzinie pediatrii, ginekologii, położnictwa. Od czasu do czasu zamieszczę więc garść ważnych informacji, które mogą okazać się przydatne czytelniczkom mojego bloga.

Liczę też na to, że wchodząc od czasu do czasu na mojego bloga, wpadniecie po prostu jak do koleżanki na kawę lub smakowity deser, by porozmawiać też o typowo "babskich" sprawach: modzie, urodzie, kuchni czy facetach :)

Zapraszam zatem na mój nowy życiowy cel - blog z cyklu "przyjemne z pożytecznym"! Jeśli Wam się spodoba, zaglądajcie tu często :)

Muszę się Wam od razu przyznać do jednej z moich słabości - to moda! Z sympatii do niej założyłam pół roku temu swojego "modowego" bloga, zainspirowanego światem tzw. "szafiarek'". Teraz z ciekawością dziecka poszukuję w internetowej przestrzeni inspiracji, jak modnie i przede wszystkim korzystnie wyglądać w ciąży. Oto, co ostatnio bardzo przypadło mi do gustu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam