poniedziałek, 14 grudnia 2015

Oszalałam na punkcie fotodruku

Na pewno pamiętacie, że już nie raz na blogu głośno myślałam o tym, żeby zrobić sobie fajną fototapetę w domu. Myślę i myślę i zdecydować się nie mogę. Myślałam, że mając szansę zrobić fajne kalendarze, będę się głowić i nie wybiorę zdjęć, tymczasem, kiedy się za nie zabrałam, pomysł przyszedł intuicyjnie. Okazało się, że wcale nie jestem taka niezdecydowana :) 

Wiem, że jest więcej takich osób, które lubią korzystać jednak z dobrych gotowych rozwiązań. Jeśli myślicie o fototapetach przyrodniczych do domu, to dziś Wam podsunę kilka inspiracji. 

U mnie pierwszy na liście jest ostatnio las. W dodatku chyba najbardziej podoba mi się klimat lasu brzozowego. Spójrzcie, ile na tej stronie: http://fototapetynawymiar.com/fototapety-las-brzozowy-150/ znajdziecie różnych ujęć fotograficznych, z których można skorzystać przy tworzeniu fototapet do swojego domu lub mieszkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam