środa, 1 października 2014

HOME OFFICE vol.3

Mój Home Office zafunkcjonował na dobre. Stworzyłam sobie nowe miejsce z możliwością spoglądania w okno i doładowywania wzroku na razie jeszcze zielenią, ale za chwilę już różnymi kolorami jesieni. Miejsce ma już swój klimat, ale żeby zafunkcjonowało na 100% i bym chciała go pokazać, potrzeba jeszcze  zmiany kolorystyki. 

Jaśniejsze barwy ścian i drobnych elementów wystroju dopełnią całości, ale na ten manewr muszę wygospodarować trochę czasu i środków, żeby zmienić wystrój całego pokoju. Zbieram  jeszcze inspiracje na małe zmiany zamiast dużych, dlatego wciąż odwiedzam Pinterest w poszukiwaniu drobnych podpowiedzi do tego, co już udało mi się osiągnąć. Chodzi mi o pewne drobne estetyczne triki, które sprawią, że mój Home Office nabierze wyjątkowego charakteru.


Nie lubię zbyt wielu bibelotów i tzw. "zagracenia", ale pojedyncze akcenty w postaci nie tylko ładnych, ale i potrzebnych przedmiotów jakoś tak miło porządkują mi przestrzeń. Dziś zatem kilka inspiracji ogólnych jeszcze, a następnym razem skupię się na drobnostkach. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam