wtorek, 2 września 2014

KONKURS "Jestem kobietą, jestem..." - wyniki

Dziewczyny, dałyście popis swoich możliwości w KONKURSIE "Jestem kobietą, jestem..." Jestem dumna z Was - uczestniczek mojego konkursu, do którego nagrody ufundowały marki Dove i Rexona. Wszystkie odpowiedzi konkursowe aż kipią kobiecością, a ja wybrałam cztery takie, które szczególnie trafiły w moją wrażliwość. 

Do wygrania były cztery zestawy kosmetyków - są i cztery laureatki, których wypowiedzi konkursowe publikuję z przyjemnością w tym poście. Chętnie nagrodziłabym więcej osób, ale nagrody są aż i tylko cztery.

Ania B., Sylwusia26, Monia i Maria Konieczny - proszę Was o przesłanie na mój mail: kontakt.pawlowska@gmail.com swoich adresów w celu wysłania nagród. Serdecznie GRATULUJĘ! 


1.       Jestem kobietą .... pełnym szczęścia obrazem odbijającym się w oczach mojej córki, kiedy patrzymy na siebie z uśmiechem.
Ania B.
balicka.an@gmail.com

2.       SYLWUSIA26
Jestem kobietą ,jestem szczęśliwa,
Jak każda kobieta bywam też złośliwa,
Bywam radosna czy zakłopotana,
Lubię prezentami być obdarowywana.
„Słodka złośnica”- tak mnie nazywają,
Codziennie znajomi tak mi dogryzają.
A co najważniejsze…
Jestem kobietą, lecz nie taką jak inne,
Te, które na cały świat potrafią być słynne.
Jestem sobą i nie udaję nikogo,
I w takiej scenerii czuję się błogo,
Nie muszę tańczyć tak jak mi zagrają,
Bo Oni nie wiedzą z kim tak naprawdę igrają,
Jestem sobą i mam swoje zdanie,
Nie interesuje mnie plotkarek gadanie.
Jestem KOBIETĄ, jestem oazą spokoju,
I kiedyś wyruszę do wielkiego podboju,
Wszystkie swoje marzenia doprowadzę do realizacji,
Za pewne będą one pełne niecodziennej wariacji,
Ale nie szkodzi, bo kobiety mają wyobraźnie,
Do najbliższych podchodzą zwykle przyjaźnie.
Jestem kobietą i można na mnie polegać,
Nie wolno na mnie jednak zbyt nalegać.
Sprawdzam się również jako przyjaciółka,
Na uspokojenie wszystkim podaję ziółka.
A jedyną rzeczą której nie żałuję,
Jest to, że każdego dnia na prawdziwą kobietę się kształtuję

3.       Jestem kobietą, jestem aniołem,
Stąpam lekką stopą z uniesionym czołem,
We mnie jest harmonia, ogrom radości,
We mnie szaleństwo, moc miłości.

Jestem kobietą, jestem delikatnością,
Otaczam rodzinę swoją czułością,
We mnie jest spokój, dziecięce marzenia,
We mnie młodzieńcze zauroczenia.

Jestem kobietą, jestem zwariowana,
Nieco szalona, czasem zaspana,
We mnie burza myśli, krztyna zadziorności,
We mnie niewyczerpane pokłady kobiecości.

Jestem kobietą, jestem zadowolona,
Jestem kobietą, życiowo spełniona:)

Monia
onlyme30@o2.pl

4.       Maria Konieczny
Jestem kobietą, jestem jak skała, która potrafi trwać nawet wtedy, gdy niebo spada na ziemię. Tylko kobieta wierzy w niemożliwe i tylko ona sprawia, że rzeczy nierealne zaczynają istnieć. Kawa wypita w pośpiechu z samego rana, złamany obcas i milion niespokojnych myśli, które nie dają zasnąć. Tramwaj, który znowu uciekł, uśmiech odebrany przez los, łyk zimnej herbaty, która zbyt długo czekała. Siła kobiety to wiara w lepsze jutro nawet wtedy, gdy nadzieja odeszła cichutko w niepamięć świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam