środa, 27 listopada 2013

Moja Wiszlista vol. 2

BB - beżowo i bogato :)))

Coś zauważyłam, że ostatnio beżowy kolor lub, jak kto woli - nuuuude (też tak lubię sobie mówić, hehe) krąży mi mocno w przemyśleniach. Jak to by było miło, gdyby te myśli się zmaterializowały w tych oto konkretach. Taki stonowany gold&nuuuuude assssusik plus grzeczna bejdż dressówka :)) z kolorowym kołnierzykowym akcentem i szaloną woalką na głowie?! Mhmmm, blogowałabym, projektowałabym i chodziłabym... 

Kiedyś oglądałam materiał o woalkowych cudeńkach Anny Pięty w DDTVN. Teraz, kiedy zobaczyłam finałowy odcinek "Przepisu na życie" w TVN i Magdę Kumorek w ciemnoróżowej woalce w ślubnej stylizacji, poszperałam w sieci, aby odnaleźć namiary na tę panią, która z pasją wielką opowiadała o swoim tiulowym biznesie. Właśnie widzę, że ma też w ofercie świetne sukienki w moim stylu. Sami spójrzcie na całą kolekcję, klikając TU.   

Ale się rozmarzyyyyłam... Ciąg dalszy więc niebawem nastąpi :)


Źródło zdjęcia: www.annapietadesign.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam