poniedziałek, 25 lutego 2013

Karmić piersią każda mama może tyle, ile tylko chce - to nie szkodzi!

Mijają nam 2 lata i miesiąc prawie karmienia piersią i chcąc nie chcąc jestem laktywistką. Jeszcze 6 miesięcy do mojego rekordu z karmieniem piersią syna (śmieję się sama do siebie w duchu) - czy rekord pobiję, to za pół roku się okaże. Na razie jesteśmy na dobrej drodze z Klaudusią, bo Córuchna robi sobie przerywniki na cycusia na swoje żądanie prawie non stop kolor. Bez obaw - nie gorszymy społeczeństwa w miejscach publicznych, dyskusyjnej urody widokiem ponad dwulatki fikającej wokół maminego cucusia, ale w domowym zaciszu nie limitujemy sobie tych naszych naturalnych przywilejów i przyjemności. Jeśli ktoś by pytał czy zdrowe toto karmienie piersią czy wartości nie ma żadnej??? Intuicja matczyna mi podpowiada, że dopóki mi śmieszne fikołki dookoła głowy przy naszych chwilach przerwy na... mleko mamy, dopóty nasza fanaberia laktacyjna trwać będzie zgodnie czy wbrew regułom, zależy jak kto na to patrzy!




















11 komentarzy:

  1. Kasiu uwielbiam Wasze fanaberie i wzorem jesteś mi niedoścignionym :)))))
    całuję Was mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Amen! Cudne jesteście! Klaudusia jaka Dama na herbatce :D.! My jeszcze gorszymy najczęściej w centrum handlowym ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak, Kochane, bo oprócz cycusia to i przecież herbatka, samodzielne jedzenie widelcem brzoskwini czy paróweczki i chlebka z masełkiem jest, a dziś niania chwaliła Klaudusi, ze pięknie zajadała się owsianką :) więc nie tylko mlekiem mamy człowiek żyje :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestecie super:) Ja karmię mała rok i 3 miesiące i wszyscy sie dookoła dziwią ze tak długo, ale my to lubimy i będziemy się karmić tyle ile mała C. będzie chciał:)
    Pozdrawiam Was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. amen :)
    my tez już 2 lata i prawie miesiąc cycamy i nie zamierzamy przerwać

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka z niej modnisia :) urocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. A pewnie, że nie szkodzi, pewnie, że każda mama może ile chce i już! cudne jesteście, jestem waszą fanką - oczywiście też laktywistką!

    OdpowiedzUsuń
  8. my 1,5 roku a wszyscy się dziwią , że tak długo a ja mówię, że to krótko przecież:)Ja mam chłopca więc już zapewne o różnorakie zboczeństwa jestem podejrzewana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER JESTEŚ!! PODZIWIAM ŻE JUZ TYLE KARMISZ! JA DOPIERO 7 MIESIĄC...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam