poniedziałek, 27 grudnia 2010

Pogwiazdkowe prezenty dla Malutkiej i ostatnie zakupy do szpitala

Przed świętami byłam w takim pędzie, że nie miałam nawet siły, by zrobić jedne z ostatnich zakupów dla Malutkiej. A ze spisaną listą ok. 7 rzeczy dla siebie i dla niej, przed pójściem do szpitala chodzę już od jakichś trzech tygodni.

Dziś więc, kiedy w końcu "leniuchuję" :) na ciążowym zwolnieniu i odpoczywanie "wychodzi mi już uszami" (a gdzie tu jeszcze), postanowiliśmy sobie zrobić z mężem przyjemność i razem spokojnie odwiedzić sklep z rzeczami dla maluszków.

Zajrzeliśmy więc do SMYKA i tam kupiliśmy kilka ładnych rzeczy (kocyk, który wybrał dumny tatuś, ręczniczek z kapturkiem i myjką oraz nakładkę na nasz przerobiony z maszyny do szycia przewijak).




Potem odwiedziliśmy nasz medyczny sklep firmowy - mówiłam tu, rozpoczynając edycję swojego bloga, że jestem zawodowo związana z marką Bella Baby Happy, czyli marką nowoczesnych pieluszek dla dzieci - i zakupiłam potrzebne na początek dla Klaudynki:


Pieluszki Bella Baby Happy Newborn (2-5 kg), które jako jedyne na rynku posiadają wycięcie na rankę pępowinową (protective shape).

W dodatku są oddychające, dzięki czemu delikatna skóra maluszka może swobodnie oddychać.

Wewnątrz pokryte są specjalną włókniną Premium Dry, która wchłania "luźne kupki" noworodka.



oraz puder Bella Baby Delfi do pupci i bezpieczne patyczki do uszu Bella Baby Delfi - czyli także kosmetyki produkowane przez firmę, w której pracuję.


Reszty kosmetyków na razie nie kupowałam, ponieważ mam mnóstwo próbek różnych marek do stosowania od 1 dnia życia dziecka i zamierzam je wszystkie zwyczajnie przetestować. Mam nadzieję, że Mała nie będzie na nic uczulona, więc spożytkujemy te zapasy, a jeśli będą jakieś kłopoty ze skórą Malutkiej, to będziemy się martwić, gdy przyjdzie czas.

W Realu kupiliśmy jeszcze niezbędnych klika pieluszek tetrowych, które jednak warto też mieć w zanadrzu, chociażby podczas zabiegów pielęgnacyjnych po kąpieli.


Odwiedziłam również aptekę, by nabyć jednorazowe majteczki włókninowe Canpol, niezbędne zaraz po porodzie do używania razem z podkładami higienicznymi Bella Mamma także produkcji naszej firmy - TZMO SA (www.happy-pieluszki.pl) z Torunia.


W tym miejscu polecam wszystkim mamom z całej Polski nasz internetowy sklep www.blizejciebie.pl, gdzie w pakietach możecie kupić szybko, tanio i wygodnie nasze produkty online!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam