poniedziałek, 1 listopada 2010

Miła pamiątka w "DOBREJ MAMIE"

W ubiegłym tygodniu o moim blogu, który piszę dla siebie, mojej przyszłej córeczki i dla innych mam, dokumentujących swoje emocje i dzielących się nimi z innymi - napisała p. Iza Lenkiewicz w czasopiśmie Dobra Mama.








DOBRA MAMA - to bardzo ciekawy przewodnik, który dostarcza kobietom w ciąży wszechstronnej informacji z szerokiego spectrum - od zdrowia poczynając, poprzez pielęgnację ciała, następnie kwestie emocjonalne, modowe, żywieniowe i na wystroju pokoiku dziecka skończywszy.

Czasopismo ukazuje się drukiem co miesiąc, ale można odwiedzać je także online pod adresem www.dobra-mama.pl

Miałam niesamowitą frajdę z dostrzeżenia właśnie mojego bloga wśród wielu, które pisze naprawdę spora grupa zakochanych w swoich brzuszkach mam.

Pozdrawiam dwie pozostałe blogerki będące bohaterkami artykułu - Hafiję, autorkę bloga baby-under-construction.blogspot.com i Agnieszkę Ceran prowadzącą http://zonanadiecie.blox.pl/:)

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam