czwartek, 10 grudnia 2015

Moja lista prezentów 2015, vol. 1

Lubię perfumy, lubię ciuchy i buty, lubię książki, lubię też różne niekonwencjonalne i oryginalne rzeczy, które potrafią mnie zaskoczyć i rozbudzić moje potrzeby. Właśnie natrafiłam na takie, które spokojnie można byłoby mi podarować w prezencie gwiazdkowym, a ja ucieszyłabym się jak dziecko, w jednym z przypadków - dosłownie! 


1. Sagaform - fartuch kuchenny bawełniany Print Collection Tullip 73, 90 zł
2. Lekue - zestaw do dekoracji z czekolady DECOMAT KIDS 132 zł
3. Oxo Good Grips - Szpatuła do omletów Flip&Fold 48 zł
4. Auerhahn - doniczka HERBS na zioła 99 zł

Wszystkie te rzeczy znalazłam w sklepie, który już wcześniej odwiedzałam Bellodecor, gdzie znaleźć można wiele przedmiotów o wysokiej jakości, zarówno wśród akcesoriów kuchennych, salonowych, czy łazienkowych. Gdyby tak Mikołaj mógł spełniać wszystkie marzenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam