środa, 4 kwietnia 2012

Uwodzicielsko pachnąca przyjemność dla włosów, czyli Eva Natura Therapy Cotton & Peach

...takie określenia intuicyjnie jako pierwsze cisną mi się na usta po dwukrotnym już zastosowaniu kolejnego premierowego produktu, jaki firma, w której pracuję, wprowadza na rynek.

Mam bowiem właśnie przyjemność ową NOWOŚĆ testować - dwa produkty z większej serii Eva Natura Therapy, a są to - szampon i maska do włosów Eva Natura Therapy Cotton&Peach. Polecane są szczególnie dla tych rodzajów włosów, które wymagają regeneracji, wygładzenia i przywrócenia choć w jakimś stopniu pierwotnej miękkości. Patrz: włosy np. takie jak moje, czyli permanentnie poddawane zabiegom farbowania, używaniu prostownicy i suszarki.

Włosy myję codziennie wieczorem, a rano nadaję im kształt - bądź to "post papilotowy" :) bądź z użyciem prostownicy, gdyż bez tych dodatkowych zabiegów miałabym na głowie duuuuży artystyczny nieład :))) Miałam więc już okazję dwukrotnie wypróbować poniższy zestaw i muszę przyznać, że spełnia moje oczekiwania. Zwłaszcza konsystencja maski intensywnie nawilżającej dostarcza miłych wrażeń "wzrokowo-dotykowych"... a to za sprawą tego, o czym było już w tytule, czyli unoszącej się naprawdę cudownej, jak dla mnie, kompozycji zapachowej wpływającej na wyobraźnię tak, że czuję ów aromat brzoskwini i... choć nie wiem jak naprawdę pachnie naturalna bawełna, to wydaje mi się, że czuję ją, a nawet widzę... Mówię Wam - zapach jest po prostu u-rze-ka-ją-cy!


Na koniec odkrywam małą niespodziankę moją, o której tajemniczo wspominałam już wcześniej - na razie jednej z akcji związanych z moją pracą. Otóż od jakiegoś czasu wcielam się w wymyśloną, lecz inspirowaną moimi losami, ale także doświadczeniami szerszego grona osób - postać Matyldy Bliżej Ciebie :) Matylda ma męża Jana, synka Kubusia i jest znowu w ciąży. Tworzymy swój fabularyzowany świat, w którym wiiiiele nas w nich, dlatego swoje postaci mocno polubiliśmy, a że w wirtualnym świecie można mieć kilka "żyć" zamiast jednego, cieszymy się z tej marketingowej inicjatywy sklepu www.blizejciebie.pl, że właśnie nas wybrał do zabawy w losy Rodzinki Bliżej Ciebie. Jeśli więc, Kochane, będziecie miały ochotę wpadać czasem na blogi Matyldy i Jana, to zapraszamy. Na razie się rozkręcamy :))) Nasze losy będą ewoluować...

Prezentuję więc Wam przedświątecznie nasze jajko z niespodzianką!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam