poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Dziękuję za wyróżnienie

Zawsze mówiłam - "co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj"! Zwykle trzymam się tej zasady, ale w takich chwilach melancholijnych, jakie miałam i o jakich pisałam ostatnio, robię czasem wyjątki od reguły i potem nawarstwiają mi się sprawy, tematy, różności... Tego uczucia nie lubię, bo wolę mieć poczucie wykorzystania czasu, niż smęcić, że czegoś nie udało mi się zrobić i czym gorzej - usprawiedliwiać się jeszcze z tego - łeeee, o nie - wracam do rytmu :))))))

Na początek podziękuję autorce bloga www.kochaniezalozbloga.blogspot.com za wyróżnienie mnie i zaproszenie do zabawy. Ponieważ niedawno 7 rzeczy o sobie odkryłam już na moim drugim blogu www.kikiwhite.blogspot.com, będąc nominowaną do wyróżnienia przez inne dziewczyny, pozostanę przy jedynie podziękowaniu za tę miłą niezwykle nominację! Za skarby świata nie umiem zrobić jednej listy ulubionych blogów, zawsze się boję, że o kimś zapomnę, więc wzorem innych koleżanek blogerek, zapraszam do mojej listy na bocznym pasku bloga, gdzie w "Chętnie zaglądam" znajdują się wszystkie moje ulubione blogi, które czytam, oglądam, śledzę i... POLECAM oczywiście :)

Tak więc Kochana racjoo, jeszcze raz dziękuję i wybacz mi, że przerwę ten łańcuszek nominacji!



Na dalszą kolej czekają m.in. Myśli zebrane na pół roku Malutkiej i inne... ciąg dalszy nastąpi, bo power życiowy powrócił :))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam