wtorek, 30 marca 2010

Flower meadow

Materiał w kwiatową łączkę spodobał mi się już jakiś czas temu, ale dopiero teraz czuję nieodpartą chęć jego przemiany w ciekawą sukienkę. Urzekło mnie głębokie, lekko zgaszone granatowe tło, plisa w drobne paseczki, a prostota kwiatków i ich harmonijna kolorystyka wprost zniewoliły.
Mam tylko jeden dylemat - jaki fason sukienki wybrać, by nie zatracić, a uwypuklić kwiatowy wzór, jednocześnie zaś cieszyć się wygodnym i subtelnym krojem stroju?
Materiał jest śliski, delikatnie połyskliwy - nadaje się, moim zdaniem, na tzw. sukienkę koktajlową. Ciągle szukam inspiracji... A może Wam wpadnie do głowy jakiś pomysł? Co wy na to, aby zrobić na ten temat małą burzę mózgów? Będę wdzięczna za pomoc w poszukiwaniach tego najlepszego fasonu... Za zwycięską inspirację, która posłuży za wzór mojej krawcowej przewidziałam nagrodę niespodziankę!
Piszcie na vinti.style@gmail.com, a ja na bieżąco będę zamieszczać Wasze pomysły na moją wiosenną sukienkę :) W pierwszym tygodniu maja chcę odwiedzić krawcową, liczę więc bardzo na Waszą pomoc!!!
Jestem bardzo ciekawa ostatecznego efektu! Czas start, już nie mogę się doczekać...

The material in a flower meadow I liked some time ago but only now I feel the irresistible desire to change an interesting dress. Enchanted me deep, slightly subdued navy blue background, small pleat in the strips, and the simplicity of the flowers and their harmonious colors directly enslaved.I have only one dilemma - what style of dress to choose not to lose, and emphasize the floral pattern, and at the same time enjoy a comfortable and subtle cut dress? Material is slippery, slightly glossy - it gives, in my view, the so-called. cocktail dress. Still looking for inspiration ... Or maybe you comes to mind any idea? What do you say to do on this small storm drain? I will be grateful for your help in finding the best cut ... After winning an inspiration, which will serve as a model for my seamstress provided a surprise prize!
Write to vinti.style @ gmail.com and I'll keep post your ideas for my spring dress:) In the first week of May I want to visit the dressmaker, I hope so much for your help!
I am a very interesting final effect! Time off, I can not wait ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz, pozdrawiam